.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقیف خودروهای حامل بانوان بد پوشش در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: امنیت یکی از ارکان اصلی جامعه است که به عنوان نیاز اساسی و حیاتی برای انسان در زندگی اجتماعی لازم است و در سایه آن توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی در جامعه ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدحسن قبادی با اشاره به تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه و اثرات مثبت این طرح در افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت در جامعه با بیان این که این طرح مورد استقبال مردم و مسؤولان قرار گرفته است از برخورد و مقابله با سرنشینان خودروهایی که با پوشش‌های نامتعارف در سطح جامعه ظاهر می‌شوند خبر داد .

وی افزود: این قبیل خودروها متوقف و اعمال قانون خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: اعمال و رفتارهای خلاف ارزش‌های عمومی، عرف، قانون و شرع از جمله رفتارهایی هستند که عفت عمومی را مخدوش و امنیت روانی و اخلاقی حاکم بر جامعه را تهدید و دچار آسیب می‌کنند.

وی از جمله وظایف پلیس را حفظ ارزش ها و اعتلای شعائر اسلامی و مقابله با هرگونه بی‌بند و باری و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: در همین راستا پلیس مازندران در دو ماهه ابتدای سال جاری با رانندگان خودروهایی که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای مردم می‌کردند اعمال قانون کرد و خودروهای آنها نیز توقیف شده است.

سرهنگ پاسدار قبادی در خاتمه خطاب به خانواده‌ها گفت: استفاده از وسایط نقلیه عمومی مانند اتوبوس و تاکسی و ... به منظور ترددهای داخل و خارج از شهر اطمینان بخش‌تر است لذا توصیه ما به شما بالاخص به خواهران گرامی این است که در صورت تنها بودن از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از خودروهای شخصی وضعیت و حرکات راننده را زیرنظر گرفته و در صورت مشاهده هرگونه حرکت مشکوک از اتومبیل پیاده شده و از مأموران انتظامی و یا مردم استمداد بطلبند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.